Recent adaugate

Crescatoria de Gaste

Crescatoria de Gaste

Pretul nostru: 29.00 Lei (RON)
ALTOIREA, pe intelesul tuturor

ALTOIREA, pe intelesul tuturor

Pretul nostru: 23.50 Lei (RON)
Teste Grila – Drept civil. Drept procesual civil. Drept penal. Procedura penala | 2015

Teste Grila – Drept civil. Drept procesual civil. Drept penal. Procedura penala | 2015

Pret intreg: 110.00 Lei (RON)
Pretul nostru: 99.00 Lei (RON)
Reducere: 11.00 Lei (RON) (10.00%)

Google+

Cand Google sfideaza dreptul. Pledoarie pentru un internet transparent si de calitate | Autor: Alain STROWEL

  

Recomanda unui prieten Adauga parerea ta Adauga in lista de dorinte Remove from compare list
Descriere

Cand Google sfideaza dreptul. Pledoarie pentru un internet transparent si de calitate

Primul motor de cautare din lume, simbolul principiului conform caruia "totul este accesibil tuturor in mod gratuit", Google propune o noua economie a continutului, care seduce consumatorii, insa tulbura editorii de carti, presa, lumea audiovizualului.

 

DETALII TEHNICE:

ISBN: 978-606-92939-8-0

Data aparitiei: 05 Octombrie 2012

Format: B5 (13 x 20 cm);

Nr. pagini: 280

Pretul nostru: 25.00 Lei (RON)
Cantitate:

Cuprins

Addendum

Prefaţă

Întâlniri, mulţumiri şi câteva explicaţii

Introducere

Capitolul I. Cărţile: Google Books promite biblioteca universală de vis?

Google Books: parteneriate cu biblioteci şi acorduri cu editurile

Misiunea Google: „Organizarea tuturor informaţiilor din lume pentru a le face accesibile şi utile tuturor”.

Polemici franceze şi adevărate întrebări în jurul lucrării „Quand Google défie l’Europe”

Ierarhizarea invizibilă a cunoaşterii operată de marketing

Litigiile care implică, pe de o parte, autorii şi editurile, şi, pe de altă parte, Google, în Franţa şi Statele Unite

Efectele mondiale ale tranzacţiei (Google Book Settlement)

Noile moduri de exploatare autorizate prin tranzacţie

Criticile din partea editurilor şi a autorilor

Criticile din partea bibliotecilor

Accesul la cărţi: o chestiune de interes public, nu o afacere de contracte private

De la Google Books la Google eBooks: spre o librărie comercială

O librărie online alături de un motor de căutare dominant: riscuri crescute

Capitolul II. Agregatoarele de ştiri: presa poate supravieţui cu Google News?

Google News: un agregator de flux de ştiri

A nu se confunda jurnalismul participativ cu agregatoarele de bloguri pe web!

Copiepresse c. Google: 1:0 pe terenul dreptului de autor, scor egal în finală?

Google News: către un „Google vorace”?

Copiepresse c. Google: problema „copiilor cache”

Agence France Presse v. Google în Statele Unite (şi în Franţa).

Cauza TheFly: trebuie protejate „hot news”‑urile?

Care este viitorul presei faţă în faţă cu internetul şi Google?

Capitolul III. De la YouTube la Google TV: cui aparţine răspunderea pentru găzduirea filmelor video? Care sunt sfidările la adresa producătorilor şi canalelor de televiziune?

YouTube şi site‑urile cu „conţinuturi generate de utilizatori”

Viacom v. YouTube în Statele Unite

Decizia în primă instanţă în cauza Viacom v. YouTube.

Când poate fi un terţ ţinut indirect răspunzător pentru încălcarea dreptului de autor?

Litigiile din Europa: în căutarea unei responsabilităţi echilibrate

Gestevision Telecinco SA v. YouTube în Spania

Google TV sau televiziunea conectată: un seism în pregătire pe planeta televizuală?

Care este răspunderea pe internet? Ce reprezintă distribuţia echitabilă a veniturilor?

Capitolul IV. Hyperlinkurile către fotografii: legături periculoase pentru Google Imagini?

Hyperlinkurile, urzeala web‑ului şi inima internetului

Diferitele tehnici de creare a linkurilor

Hyperlinkul este o formă esenţială de exprimare pe web

Statele Unite: Perfect 10 v. Google

Germania: „Thumbnails” la Google

Ce este consimţământul implicit pe internet?

Franţa: SAIF c. Google

Capitolul V. Vânzările de AdWords: cum este publicitatea pe internet?

Ce este programul AdWords al Google?

Care sunt avantajeze sistemului AdWords?

Reclamele contextuale şi regia publicitară „AdSense” pentru editori

Evoluţia pieţelor publicitare online

Vânzările de mărci ca AdWords

Curtea de Justiţie îşi prezintă interpretarea: sfârşitul confuziei?

Ce să credem despre vânzarea de mărci drept cuvinte cheie?

Care sunt obligaţiile motorului de căutare?

Transparenţa şi cuvintele cheie

Capitolul VI. Lupta clasamentelor pe internet: care sunt interferenţele? Care sunt riscurile?

Consolidarea diverselor plângeri adresate Comisiei Europene .

O piaţă „cu două feţe” şi riscul de confuzie între informaţiile gratuite şi anunţurile cu plată

Regula popularităţii: PageRank

Apariţia în triunghiul magic

Riscul inerent de interferenţă în rezultatele naturale

Clarobscurul regulii de clasare

Foundem c. Google

Ancheta aprofundată a Comisiei Europene

Navx c. Google

Autoritatea franceză de reglementare reaminteşte exigenţele de transparenţă

Plasarea de reclame proprii de către un operator dominant

Determinarea poziţionării şi a preţului anunţurilor AdWords

Plasarea de AdWords pentru produsele Google

Influenţele introduse de motoare în procesul de licitaţie

Transparenţă pentru reglementarea căutării

Capitolul VII. Street View, colectarea de date, stabilirea profilului, etc.: există viaţă privată pe internet?.

Street View străbate „Turul Franţei” fără nici un accident major

Street View provoacă opinia publică în Germania

Street View: care sunt drepturile şi problemele în joc?

Consimţământ prealabil sau opoziţie post factum? „Opt‑in or opt‑out, that’s the question”

Linia mişcătoare dintre viaţa privată şi sfera publică

Googlegate: interceptarea datelor de pe reţelele wi‑fi.

Motor de căutare şi păstrarea datelor cu caracter personal

Fiascoul Google Buzz

Viziune strategică a Google: „It’s cookie time!”

Viitorul căutării: „Google a găsit deja pentru dumneavoastră, nu mai e nevoie să întrebaţi”

Concluzii

Google sfidează

Când Google sfidează dreptul

Mizele cauzelor Google

Pledoarie pentru un internet de calitate – Atenţie la publicitate?

Pledoarie pentru un internet transparent – Atenţie la filtre!

Un drept incoerent? Poate fi internetul reglementat mai bine?

Visul gratuităţii

Preţul gratuităţii

Titlul cartii: Cand Google sfideaza dreptul. Pledoarie pentru un internet transparent si de calitate
Numele autorului/lor: Alain STROWEL
Editura: Rosetti International
Data aparitiei: 5 Oct. 2012
Numar de pagini: 280
ISBN: 978-606-92939-8-0
Format: B5 (13 x 20 cm)
Tip coperta: Carte brosata
Pret intreg (Pretul de coperta afisat de producator): 25
Formatul de livrare: Carte tiparita

by Internet, 29 Nov 2012

Primul motor de cautare din lume, simbolul principiului conform caruia \"totul este accesibil tuturor in mod gratuit\", Google propune o noua economie a continutului, care seduce consumatorii, insa tulbura editorii de carti, presa, lumea audiovizualului.

Newsletter

Enter your email to subscribe to Newsletter:

Cosul de cumparaturi

In acest moment, COSUL DE CUMPARATURI este gol !

Moneda

Produse pentru comparatie

Bestsellers

Cresterea Crapului - Carte din Colectia Ferma

Cresterea Crapului - Carte din Colectia Ferma

Pretul nostru: 39.00 Lei (RON)

eXTReMe Tracker